2010. július 9., péntek

Nagy remények, csekély sikerek

Azt hiszem, a tegnapi éjszaka után leszögezhetem, sokat kell még tanulnom, tapasztalnom.

Először is csodálatos éjszaka volt az előző felhős napok után, a csillagok sziporkáztak. Felhő egy szál se, a Tejút szépen látszik az égen. Elég hideg volt, majdnem kevés volt a pulóver. És párás volt a levegő. Ebből lett a baj...

Sajnos kb. éjfélig nem igazán tudtam komoly dolgokkal (értsd: magammal:) foglalkozni, kicsit bemutatózni kellett. Nem bántam, csak a végeredmény ismeretében egy picit. Ugyanis mire végetért a bemutató, őrűletes mértékben kezdett lecsapódni a pára. Gyakorlatilag az M13-at tudtam megnézni, utána az összes okulár tiszta párás lett. A csőről már régóta folyt a víz (ez megszokott), de hogy 1 perc alatt a frissen kicsomagolt okulár ilyen szinten bepárásodjon...

Úgyhogy, keseregtem egy kicsit, aztán összecsomagoltam a két távcsövet, és bejöttem.

Beszerzési listára felkerült egy páramentesítő, az akkus hajszárító kb. duplájába kerül, és van aki szerint optikát és hajszárítót házasítani nem szabad.
A beszerzési listára felkerül egy binokulár is, ez a mostani, bármennyire is szeretem, belül is párás volt éjjel. Az pedig az álmoskönyvek szerint is a binokulár végét jelenti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése