2010. augusztus 4., szerda

Mechanika upgrade

Jelentem, mától egy EQ3-2 SynScan GoTo mechanika boldog tulajdonosa vagyok!
Bár eredetileg egy SpringLoad szálkeresztes keresőtávcsövet akartam venni, de kiderült, hogy az kézi vezetésre egyáltalán nem alkalmas. Amici-prizmával nincs is szálkeresztes. Prizma nélkül pedig csak keresőtávcsőnek jó. Ha lenne Amici-prizmás, szálkeresztes, akkor is nagyon kicsi a nagyítása (9x-es) vezetéshez.

Szóval ez kiesett. Második körön egy olyan motoros vezérlés lett volna, amit később az autoguiderrel össze tudok kötni. Namármost. Az egyszerű motoros vezérlés lényegében egy egyszerű óragép. Amit autoguiderrel lehet még tovább fejleszteni, az a GoTo. Hosszas tépelődést (nem akartam ekkora beruházást most) és némi "alkudozást" követően végül megvettem az upgrade-kitet.

Összeszerelés folyamatban. Nem egyszerű...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése