2010. augusztus 4., szerda

Meteo-szünetjel

Hát így jár az, aki pórul.

Az elmúlt két szép, derült éjszaka után újra itt egy markáns hidegfront, a vele járó esővel, felhővel, miegymással. Én meg elpuskáztam az elmúlt két éjszakát a 300d miatt. Az első éjszaka az elnyúló szerelési procedúra miatt szállt el (hajnali egy után fejeztem be), a második... Hm nem is tudom. Próbáltam kalibrációs képeket készíteni az "új" géppel, de nem sikerült, mert az akku lemerült. Aztán már megint késő lett ahhoz, hogy kipakoljam a csövet, mert ugye 6-kor fel kell kelni. Ehhez képest éjfélig pásztáztam a Tejutat a kis binoklival. Szóval elszúrtam. Az első éjjel még volt Hold (már az utolsó negyedben), a második éljjel viszont olyan későn kelt fel, hogy nyugodtan tudtam volna akár fotózni is.

Szóval így jártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése